Åh detta Tyskland!

Ett ljuvt land i sina bästa år. Eller, snarare accepterade år. Alla har kommit över Hitler. Jag länkar för alla som inte vet vem Hitler är.
Vi satte oss i bilden vid kvart i tio. Då hade jag haft panik och sprungit runt i huset, lyssnat på musik, druckit kaffe och varit allmänt hyperaktiv. Pappa och jag ("vi") körde till Eslöv och hämtade farfar och Wilmer. Sedan körde vi (allihop denna gången) till Malmö. Och over the bridge till Danmark! Underbart land! Där fick jag sluta smsa (förlåt Josi att jag dissade dig) och börja prata med folk. Jobbigt. Någonstans i Danmark körde vi vilse och helt plötsligt var vi på en bro till något ställe och skulle vara tvungna att betala 440 danska eller något, men jag charmade vakten i buren med min sexighet och vi får åka av istället. Jättesnygg kille. Jag tror att något var fel med hans arm, den såg kort ut.
Sedan körde vi lite till och hittade rätt, båten stod inne och det tog 50 minuter av åksjuka att komma fram. In på Border Shop och handla. Det var därför vi reste alltså. För att komma till Border Shop. I alla fall, vi handlade och båten stod inne igen (prisa gudarna!) så vi kom ganska snabbt tillbaka. Sedan åkte vi hela vägen hem och klockan blev sju och jag tjatade och "vad ska vi ätaaaaa?" och var allmänt dryg. Sedan sa pappa att vi skulle köpa mat och då var jag tvungen att klaga på att jag behövde kissa. När vi kom till Eslöv släppte vi av farfar och handlade mat och sen åkte vi hem och jag ville döda Wilmer.
Slut!

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0