Barnbio

Var på barnbio, hatar barnbio. Barnet bredvid mig skrek och skrattade och började snacka mitt i allt. Filmen var gay, såg den på svenska dessutom. När jag kom hem skulle jag gå på toa och då gick min byxdress sönder. Så jävla najs. För att inte vara bitterfitta hela tiden så ska jag berätta om de bra sakerna.
... Jag fick popcorn gratis.
Filmen vi såg var.. dumdumduuuuum... Hundar vs katter eller något. Som hund och katt kanske... Hund och katt något i alla fall. Handlingen: glad hund, ledsen hund, förvirrad hund, hund på uppdrag, arg katt, arg hund, krig, förvirrad hund - saker - fångad hund och katt, sentimental hund, krig, hundarna och de goda katterna vinner, arg onding, glada barn, SLUT!
Underbar film, alltså. Nu ska jag på fotboll och klaga på alla där.
Puss.

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0