I'm so going to go to Tysklaaandet

Gud. Vad. Det. Är. Tidigt. Jag är skitrött och har bara fått på mig underkläder. Pappa och W sticker om tio minuter, W ska till farfar i Eslöv och pappa ska på möte på W's skola. Så jag får äta frukost ensam. Ska pressa i mig kaffe fastän jag egentligen inte gillar det. Gillar inte te heller. Eeh, men cola har koffein i sig? (Gillar inte cola heller)
Sedan kör vi till Danmark (?) och tar båten till Tyskland. And then we are going to handla sprit! Och godis, tror jag, och läsk och allt annat man handlar. Chips typ.
Jag har förresten dragit på mig en äcklig förkylning, försöker att ignorera min hals som kliar. Ni vet, det kliar i halsen ibland. Asjobbigt.
Nu ska jag ta på mig lite kläder. Lite kallt, jag tror att det blåser. Det låter så. Kanske regnar det också. Hmm.

ok let's go
namn: Anonym

Förlåt.

2010-08-16 á 15:30:11
sida: http://undermattan.devote.se

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0