Never give up - it's such a wonderful life!

Jag har lite PMS för tillfället. (Typ får utbrott på SO-lektioner)
Men det funkar. Imorgon är det fredag och gissa vad det betyder? Sista skoldagen. Jag gillar helg. Då ska jag avlida med Jenny.
Idag är jag hos pappa. Trevligt värre. Vi skulle äta spagetti men jag ville inte ha det och sa att vi åt det i skolan. Nödlögner är bra ibland. (Vi åt lasagne och konstiga bajssaker - omoget, meeen, det såg verkligen ut som bajs) Så ni beställer vi kebab och pizza istället. Nyttiga familjen. Barbie vill in.
Idag så stannade Jenny och jag efter skolan. Väldigt trevligt. Vi såg Skummis på vägen till Centralen. Skummis tog samma tåg som jag. Och buss. Jag stirrade på hans fingrar. Han vände på huvudet och glodde på mig. On real.

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0