Saker jag inte trodde jag skulle göra idag...

... men gjorde ändå.
  • Jag trodde inte att jag skulle gå och handla vykort. Massor av vykort till på köpet. "I fall att", tänkte jag, "i fall att någon behöver ett förväl-kort eller ett här är kortet jag lovade skicka dig-kort. Håll utkik i era postlådor, man vet aldrig vad jag kan ta mig till!
  • Jag trodde inte att jag skulle äta på en Kina-restaurang. Hatar egentligen kinesisk mat. Dessutom åt jag typ samma mat till middag. Mådde illa och dog lite.
  • Jag trodde inte att en jättesnygg kille skulle sätta sig bredvid mig på tåget. Vi satt i den tysta kupén men förde ett viskande samtal.
  • Jag trodde inte att denna man skulle få för sig att åka med mig hem och fria till mig på bussen!
  • Jag trodde inte att vi skulle åka till Vegas på direkten (självklart hade han ett plan som väntade på Sturup) och gifta oss.
  • Jag trodde inte att jag skulle bli gravid och föda barnet på samma dag! Trodde inte ens det gick!
  • Jag trodde aldrig att jag skulle somna på tåget och drömma skumma drömmar. Inte konstigt att tanten i kupén glodde.

ok let's go
namn: Jossi

hihi

2010-08-19 á 23:02:33

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0