Nobelpriset 2030

- Hej och välkomna allihopa, jag är er värd idag, som ni säkert vet heter jag Jimmie Åkesson Junior och jag... eh... jag är er värd idag... eh... vadvardetjagskullesäga... ja, som sagt, vi är bara svenskar här, för hallå, det är faktiskt Sverige vårt älskade land vi befinner oss i. Första nobelpristagaren, säg hallå till Henning Mankell.
- Eh... Jimmie... Henning är död.
- Ja, förlåt, jag menar Astrid Lindgren. Hon är så svensk man kan bli!
- ... hon är också död.
- JA MEN VAD I HELVETE DÅ. Hon får det ändå. Här är en arvinge till henne!
- Tack så mycket! Min farmors fasters lärlings älskarinnas kunds barn Astrid Lindgren var en fantastisk människa! Hon skrev ashäftiga böcker. Hon är så fucking...
- Ursäkta! Ny bryter vi för reklam - kolla vad bra det är att vi änder på fyran detta året - för att föra ut denna kvinnan. Som sagt, reglerna är följande: Inget språk förutom svenska och skånska i lokalen, inget prat om utlandet. Detta är som sagt Sverige vårt älskade land.
-
- Vi är tillbaka! Vilket välbehövligt pausande! Hela tjugo minuter gick åt, jag älskar TV4! Under tiden har Thomas di Leva förberett sitt fredstal. Här och nu - fredspristagaren!
- Ja, tacktack, tack så mycket, tack, tack för applåderna, ja, jag vet att ni applåderar i era hjärtan även om ni är tysta, tack, tack. Ja, jag ska då prata om freden i världen. Den gick bra när SD tog över makten i Sverige och gjorde hela världen svensk. Tack SD! Och speciellt du, Jimmie, du och jag, sängen sen, va?
- Tack så mycket Thomas. Och ja, vi säger väl så. Nu, lite paus.
-
- Välkomna tillbaka! Eller, ja, det var allt vi hade och säga. Tack så mycket för oss och fortsätt leva i Sverige vårt älskade land. För, ja, det finns ju inget mer i världen. Och från och med imorgon heter vi inte Sverige längre, utan SDerige!

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0