Och så en hatlista på det

Uppdaterar mycket, ja. Tänkte att om jag gör det kan ni spara inläggen och läsa de senare. Smart va? För nu tänker jag nog inte blogga på ett tag (och så uppdaterar jag sextio gånger imorgon, lovar). 
Ja, och så var det en hatlista. Jenny sa att hon gillade dem. Så här kommer en special, just for Jenny.
Jag hatar…

JENNY!!!!!!!!

Nej, HAHAHAHAH, men fan vad kul det hade varit. Lite synd att jag inte hatar henne. Nej men, puss, älskar dig, för du läser min blogg. (Haha, åh läsare!) Nä, nu blev allt oseriöst, nu måste jag nästan skriva ett nytt inlägg för detta. Nä, nu kör vi:
Jag hatar…

- Folk som är snygga. Ja men sluta vara snygga då för jag stalkar er och blir ledsen för att jag inte är snygg ju.

- Att vara sjuk. Ok, trevligt att vara hemma och få uppmärksamhet, men inte så nice när det kliar i käkbenet och man bara ”oooooooookej, vad gör jag nu då? Sågar upp kinden och ber någon klia, eller?”

- Att vara sjuk 2.0, och tänk så vill man inte vara hemma. Som denna vecka, asnice ju med alla människor som skiter i att jobba.

- Att nysa. Tänk när man har den perfekta feelngen att man inte har ont i halsen längre, och så nyser man och it all going back to me.

- Folk som gillar samma musik som jag. Okej, jag erkänner, jag har lite problem med musik. Det tar vi senare. Men det är inte så okej om någon helt plötsligt börjar sjunga ”min” låt. Hände två gånger idag. Dumdag.

- Idioter. Finns några stycken. Ibland bland mina kompisar. Inte så nice.

- Läppar. Seriöst, finns det något mer creepy än läppar? Dessutom påstod någon att man har hår på läpparna. Man bara NEJ?!

- Snoppar. Nej, haha, nu ska jag vara seriös. Hatar ordet snopp för jag överanvänder det.

- Sexor. HAHAHAHA, åh, fattar hur sjuorna kände när vi ”kaxade” oss mot dem. Seriöst, så jävla jobbigt. De är fula också. EN. JÄVLA. SNYGG. I. SEXAN. Seriöst, var är samhället på väg?!


ok let's go
namn: Jenny

Jävla bög Maxi. <3

2010-12-18 á 18:31:06
sida: http://knasjensie.blogg.se/

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0