tjugotio i bilder

Tänkte ta ett inlägg som är totalt ointressant för alla utom mig.


Början av -10. Jävligt kallt kan jag säga. Här står Wilmer i en snöhög. Eller, tror det är -10 i alla fall... Höhö.
Sen fick jag min dator och laddade in majbilderna (därför finns det inga bilder innan juni alltså). Gamleby för förta gången. Josi var ego och...
... Jenny var glad.
Jag kom på att man kunde elda. Juni, alltså.
Och folk hade anorexia.
Jag tog skumma bilder.
Och rapeade Barbie.
Jag drog till Malmö.
Och fixade en header till min blogg.
Och såg känguruvåldtäkt. I Malmö. Fel ordning här.
Och tog skummaste bilden i världshistorien.
Såg Joddla.
Royal Republic.
Och Europe.
Hade en kanin.
Och en kusin.
Det blev september.
Pappa fyllde år. Då var Amanda där!
Jag klippte mig.
Sedan var vi på vägarna igen. Gamlebyis.
Solen sken. Septembernågongång.
Josi och jag var... skumma.
Jag möblerade om.
Och fotograferade min älskling.
Och fick en andra älskling.
Och skrattade åt dåliga skämt.
Wilmer fyllde år.
Josi besökte och var morgontrött.
Barbie stod i snön.
Smilla var bebis.
Jag var snygg.

Sedan tog året slut.

ok let's go
namn: A

KP!

2010-12-30 á 18:05:46

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0