tjugotio igen vad faaaan

JANUARI:

·        Nyår i Trollhättan

·        Stugan. Mobilen tappades i tunnan.

·        Josi och Emelie blev tillsammans.

FEBRUARI:

·        Blev tillsammans med Fitta.

·        Josi träffade Emelie 2.0.

·        Mycket snö. Typ asmycket.

·        Alicia fyllde år.

·        Och blev tillsammans med Mer Fitta.

·        Åkte till Tyskland.

·        Och spydde upp spaghetti.

·        Blev singel.

MARS:

·        Emelie gjorde slut.

·        Utklädningsdag. (Tror vi!)

·        Jag hade fint hår.

APRIL:

·        Jag hatade folk.

·        Påsklov!

·        Josi och jag lekte med lego.

MAJ:

·        Josi fyllde år.

·        John gay ut en bok. Den ägde.

·        Mamma och pappa skildes.

·        Vi åkte till Gamleby.

·        Jag läste en bra bok. Av John.

·        Jag fick en diss. Och gav en.

·        Allt dog.

JUNI:

·        Fyllde år. Fick dator.

·        Sommarlov! (På min födelsedag)

·        Ystad med Josi och snygg kille på tåget.

·        Mina kompisar hade anorexia. Alla. Lovar.

JULI:

·        Malmö med Josi och Louise. Och han där Faraz.

·        Svedala Rock tjosan.

AUGUSTI:

·        Träffade Stella med Josi.

·        Hade en kanin. Och lämnade bort han. (Tror jag)

·        Började skolan.

·        Josi dissade mig.

·        Jag skaffade fryste.

·        Kräftskiva.

·        Skolfoto.

·        Josi skaffade killar. Kompisar. (säger vi!)

·        Jag fixade min toa så den blev konstig.

·        Tyskland.

·        Josi hatade mig och skaffade kompisar.

·        Guido sa att jag hade fin poncho.

·        Mamma fyllde år.

SEPTEMBER:

·        Pappa fyllde år.

·        Mamma och pappa var vänner (!!!!)

·        W ställde upp på foto.

·        Jag var sjuk.

·        Jättesjuk.

·        Såg på En vampyrs bekännelser.

·        Och blev kär i unga Tom Cruise.

·        Jag såg nazistfilm.

·        Och lyssnade på Mumford and Sons.

·        Röstade inte på SD.

·        Utan på Centern.

·        Gick på bio med Nelly.

·        Såg Pettson och Findus.

·        Och var sjuk.

·        Och klippte mig.

·        Nelly fyllde år.

OKTOBER:

·        Gamleby!

·        Blev vän med Josi på vägen hem.

·        Åkte till Ullared.

·        Träffade Josi på studiedag.

·        Såg en katt.

·        Tog foto på min katt.

·        I Malmö.

·        Josi skaffade hus, men flyttade inte.

·        Och lyssnade på P3.

·        Det var SO.

·        Jag var kär.

·        Jag var ute med Josi.

·        Jag slutade gå till Gunnel.

·        Jag lyssnade på Kate Nash.

·        Jag skrev en tidning till min svenska och fick MVG+.

·        Jag skrev om Stefan.

·        Det var synd om mig.

NOVEMBER:

·        Fick en katt.

·        Åkte till Lalandia.

·        Hade ont i huvudet.

·        Blev kär i Navid Modiri.

·        Skrev hatlista.

·        Jag blev kär i Prag.

·        Läste engelsk bok.

·        Josi flyttade snart.

·        Julpyntade.

·        Mamma var störd.

·        Jag kunde inte prata.

DECEMBER:

·        Josi flyttade.

·        Var sjuk.

·        Var sjuk igen, på riktigt.

·        Missade skolavslutningen.

·        Och fotbollstuneringen.

·        Det sög snopp.

·        Såg lucia.

·        W fyllde år.

·        Var arg.

·        Mycket arg.

·        Ville döda folk.

·        Josi och jag lyssnade på någon kyckling sak.

·        Tog kontakt.

·        Fick ett brev.

·        Mamma var bitch.

·        Sen var hon bäst.

·        Josi trodde W var efterbliven.

·        W var efterbliven.

·        Jag hittade en SUPERSNYGG kille.

·        Jag var snygg och Josi var snygg.

·        Och Josi var här!

·        Mamma var bajsig.

·        Jag fick nya kläder (och handlade)

·        Jag kom på Adam. Love him.

·        Jag designade om min blogg och dog.

·        Jag firade nyår med Josi. (Inte än)

·        Och lillenyår. (Hennes ord)

·        W kunde inte somna på lillenyår.

·        Johan förstörde en annars bra julafton.


ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0