Hatlista

Mm, känner att jag måste skriva en hatlista så jag kan få ur mig allt och börja hata mindre. Fast jag kommer ju hata fortfarande. Jag är ju känd för mitt hatande.
Folk som tittar på folk och skrattar.
Hatar mobbning av alla dess slag och detta är den mindre diskreta.
Folk som tränger sig.
Inte ok någonstans. Värst är i kön till typ bussen osv, alla kommer ändå på ju. Idioter.
När folk inte säger till.
Okej, det kan man se på olika sätt. Nu menar jag när folk inte säger till när man typ har läppstift på tänderna och en lapp som hänger ut.
Folk som tror att de kan ta på en.
Typ, stackare, klappklapp på kinden. Palla liksom. Hatar folk som tar på mig.
Folk som kritiserar musiksmaker.
Låt folket tycka vad de vill.
Rasism.
Det är ju mobbning. Igen.
Folk som säger att jag är lik min farmor.
Det är jag inte.
Folk som skriver "åh vad jag mår dåligt" och inte berättar varför.
Håll hellre käften då.
Folk som diskuterar åsikter men tycker den andra är en idiot.
Vi har yttrandefrihet.
Folk som säger "du är ful".
Ok, du tycker hon/han är ful, men du kan fan hålla käften.
Folk som håller käften i fel tillfällen.
Någon säger "du är ful" till dig. Tönt om du håller käften där.
R'n'b.
Hatar r'n'b. Vad är det och vad är hiphop och vad är pop? Varför inte bara göra en grupp som heter dåligmusik-gruppen?
Sönderspelade låtar.
Typ r'n'b på radion.
Ord som markeras som felstavade på datorn.
Man men bah vet att de är rättstavade.
Namn som markeras som felstavade på datorn.
Hallå, kan inte hjälpa vad jag heter ju.
Ord som inte finns på T9.
Ååååååh.
Folk som snackar med mig.
De jag inte känner då.
Folk som snackar med mig när jag inte vill.
Alla då.
Folk som tror de känner mig bäst typ.
"Varför är Maxi så idag?" "JO FÖR HON!!!!!!!" Hallå, jag kan svara själv, och inte fan vet du varför?
Folk som svarar åt mig överhuvudtaget.
Jag kan prata.
Musik som är dålig.
HAHAHAH JAG ÄR SÅ JÄVLA FAIL.

ok let's go
namn: Jossi

woho

2010-11-12 á 13:01:06
namn: Anonym

haha, du skriver att du hatar när folk kritiserar musiksmaker och kritiserar sedan r'n'b. :) Ironi <3

2010-11-12 á 15:57:24
namn: Anonym

aah du var medveten om det. sry.

2010-11-12 á 15:58:49

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0