Prag liksom

Idag tänkte jag att jag måste till Prag. MEN, jag vet att det kommer ändras typ imorgon. Blir typ Kina då. Det är så jävla drygt med mig. Jag tröttnar på allt.
Men, i mitt sökande efter Pragsaker (som bajsigt nog började i det failade spelet på SVT, spelet om programmet som gick long time ago - Allt och lite till - ni vet med emo-My typ och fjortis-plugg-saken (typ som Agnes i min klass, hatar henne lite, fast hon är för snäll för att hata ändå) och han snubben som bara är allmänt sär) så träffade jag på en kille på min MSN som trakasserar mig. Är så jävla trött på han. Han är fan inne hela tiden (och det är inte jag för fan, inne typ en gång om året) OCH JAG FRÅGAR OM HAN KAN TJECKISKA OCH VAD I HELVETE?
(ni behöver ju inte bli blinda på kuppen - klicka)

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0