Duschar

Vi är sex tjejer i min klass. Eller, tja, något sådant. Fem-sex-sju något. Händer sällan att alla är med på idrotten i alla fall, någon släng av sjukdom eller vad som helst.
I alla fall. Klockan halv elva varje tisdag är vår idrott. Man får ta sig dit hur man vill. Till exempel simma. Hur fan det nu ska gå till.
Jajaaaaaa, gud vad jag kommer in på skumma saker, vi har idrott. Lite gympa sådär i en timme, småtrevligt, lite "åh skit i det då manneN", "men kasta en boll huvudet på mig då, jävla idiot" och varför inte "du är ful Nicholas!!!". Ja vad fan, det är alltid han som får de där elakelaka kommentarerna. Fast han är inte ett helgon själv så att.
Och sedan kommer det hemska. Det vi alla fruktar (utom killarna, eller vad vet jag?). Det som är - dumdumdum - duschningen!
Jag vet inte, eller jag menar - jag har ingen jävla aning - om varför tjejer i min klass inte duschar. Vi hade idrott igår, och tjejerna sade "ja men åååh jag vet inte palla MINNS ni när de sa så och hahahahaha" och vi bah "ok". Fast nej, det är INTE okej. Det är ganska äckligt.
Förra året var det dock okej. Då hade vi idrott sista lektionen. Då stack man hem och duschade. Nu är det mer gå-tillbaka-till-skolan-och-lukta-skit. Mm. Mysigt.
Och detta måste ju betyda att de inte anstränger sig så mycket på lektionen för att bli så lite svettiga som möjligt. ELLER? ELLER? Eller?

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0