Stefan och stolarna

Idag stannade jag lite längre på skolan (jag var tvungen alltså, inget jag gör frivilligt), och jag sprang lite mellan bildsalen och mitt klassrum (vilket inte är ett rum). I alla fall, tiden tog slut, jag och Jenny skulle gå ut ur bildsalen och gå till bussen när Eva (bildis) säger:
"Stefan, kan du inte ta upp stolarna?"
Och det födde en idé. Stefan såg sur ut. Stefan är arg. Stefan är trött. Stefan tänker:
"Fan, inte de jävla stolarna igen. Jag är så jävla trött på de jävla stolarna. Alltid de jävla stolarna. Alltid, varje jävla torsdag, så ska de upp. Jag är så jävla trött på detta, Eva! Kan du inte bara hålla käften? Jag är så JÄVLA TRÖTT PÅ STOLARNA!!!"
Men. Stefan reste sig upp och satte upp stolarna.

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0