Saker som får mig att ligga vaken om nätterna

  • Okej. Det största först. Vilket är mina jävla grannar. Jag vill döda dem. De har två lampor vid sitt garage (som är mittemot mitt fönster) som de släcker 23.02. När de släcks och jag är vaken vet jag alltså att klockan är 23.02. Det är praktiskt. Annars är det: ARGHARGHAGRHGAHAGRHRHGH DÖ!
  • Låtar. Och reklamer. Ibland får jag de bara på hjärnan. Som medleyt till VH1 (ni vet den bättre MTV-liknande kanalen. Utan massa reklam och fjortisvarningar). Då får jag panik och skriktänker (special á la mig) "Bä bä vita lamm".
  • Mer grannar. Fast det är mer när jag inte kan somna för lampan (grannarna igen alltså) som jag tänker på dem. Först: Varför har de en ondskefull lampa? Eller är det bara de som är ondskefulla? Vad tjänar de på att ha en lampa in i mitt rum? (Notera nu väl att mina grannar inte kommer hem klockan 23.02 och inte precis innan heller, alltså har de det bara för det är "kul"). Fats jag har inte fårgat varför de har det förstås. Kanske något mycket viktigt. VET NI VAD SOM SKULLE VARA SÅ JÄVLA MYCKET SMARTARE IDIOTER? ATT HA EN RÖRELSETIMER!
    Idioter. Fast där lät jag som killen-på-BDB-med-agressionsproblem. Inte ok.

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0