it's just a sickness i have

Sitter i soffan med mina två rumskamrater (dvs mamma och Smilla) (dvs 2 vi delar inte rum utan hus). Eller, tja, jag halvligger och mamma ligger definitivt (inte med någon, förstås) och Smilla busar som vanligt. 
Idag var jag ensam igen, fast jag var och konfade mig, så det var inte så farligt. Sen när jag kom hem låg jag i soffan och lyssnade på musik och läste saker på min dator och drack te och hade tända ljus överallt. Som vanligt. (Dvs en vanlig kväll när jag är ensam hemma ser ut så) (och en kväll när mamma är hemma också... mysigt) 
Imorgon är det studiedag så jag ska chilla mycket och så vidare (faktiskt. inte. alls.) och sen ska jag gå i skolan på tisdag och fortsätta med det resten av veckan och sen är det helg. Och sen är det skola. Och sen är det LOV!!!!!!

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0