Så det var julafton

Morgonen var lite:

Sen gick vi hem och peppen var:

Vädret var:

Och sen gick vi... hem till farmor och såg Kalle Anka, då vare:

Och sen kom inte folk, och de var liksom:

Och vi bara (hungriga):

Sen kom folk!:

Och vi åt och sen var W lite sugen på jul och klappar men fick inte det och var alltså lite:
Och sen var det gröt:

Och klappar, som var lite:

Och lite:

And this:

Och, på de bra presenterna:

Och sen var det klappspelet (omotiverade bilder hej):

Och lite:

Inte så kul alltså. Sen öppnade vi presenterna och alla var:

Förutom en kille som var typ:

(Arg alltså)
Sen, eller innan faktiskt, hej dålig koll, gjorde pappa såhär:

Och sen gick folk hem, likt:

Och det blev jobbig stämning som:

Och moi försökte vara snäll trots att stämningen var:

Sen kom samtalsämnen jag inte kunde bry mig mindre om upp så det blev:

Och folk bara "ska du inte sluta äta eller" och mina ögon sade:

Och folk gick hem och jag bah:

ok let's go
namn: Louise

HAHAHAHAHAHAHAHAHA DOG

2011-12-26 á 17:59:01
sida: http://kelso.blogg.se/
namn: Christoffer

HAHA vilket inlägg!

2011-12-29 á 20:46:47
sida: http://christofferjansson.se

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0