Minnen från min mobil - #1

Som sagt, laddade in en massa bilder i datorn idag. Hittade... intressanta saker.


Första bilden som togs med min mobil. Ursäkta om vissa är sne, orkar inte vänta rätt. Den togs av min mamma, antar jag. Kanske pappa. Det är jag som sitter... där.
Andra bilden som togs. Antagligen också av mamma. Kanske pappa. Smått suddig. Barbie fick vara modell.
Dagen efter jag köpt min telefon. Barbie är bra att ta foto på.
Mamma Mia-filmen. Såg på den... dagen efter jag köpt min mobil. Gud, jag dokumenterar fett onödiga saker.
Här har vi dock en intressant bild. Togs på natten. Helt plötsligt kom jag på att jag bara måste kolla vilka effekter det finns i kameran.
Don't ask.
... ja, det är ju jag! Ovanligt! Jag var nyklippt och... inne på toan. Ovanligt!
Sen kom jag på att man kunde göra såhär. Tagen inne på 88:an.
Och det var mycket givande. Olivia i förgrunden och Louise bakom. 

TO BE CONTINUED. Bara tvungen, okej?

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0