Not afraid

För att visa att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Hehe. Ska börja göra så. I alla fall. Ska bort nu. Till Amanda. Jao. Nu ska jag egentligen inte skriva mer. Men jag liksom fastnar. Och har fem minuter att inte göra någonting. (Ja, allt är bra, tackar som frågar) Min mage känns hopträngd och jag spydde innan, men annars är allt ok. 
Mm, jag spydde. Kände verkligen hur alla nudlar (nooo, slöseri med nudlar alltså) typ rann ur min hals. Det var äckligt. Då är man riktigt sjuk. Nu ska jag frossa mat. Eller nej, först ska jag borsta tänderna. Mamma spelar ashög musik. Bara för det ska jag spela hög musik också. Damn i helgen ska jag elda rökelser. Massor. Imorgon ska jag göra ingenting. Det är najs. Då ska jag ha pyjamas på mig hela dagen! Älskar sådana dagar.
Förresten är det onsdag idag. Håller typ ingen koll på dagarna nu för tiden. Typ vaknar om natten för att jag har ont och sen går jag och duschar på morgonen. Haha, jag låter som värsta skadad. "Vaknar om natten för att jag har ont", typ halvdöd eller något. Kanske inte så ont då. Men faktiskt väldigt ont. Min mage känns liksom. Som om någon stabar den hela tiden. Aouch liksom.
Hmmm, och så... vad gör jag mer om dagarna. Sitter. NEJ NU MÅSTE JAG BORSTA TÄNDERNA.

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0