inatt drömde jag om hp och godis

Mina största addictons. Hmm... och så drömde jag om att skära mig i armarna också. Fult vare. I ALLA FALL nu ska jag (snart) se film med mamma... väldigt seriöst. Hela dagen har vi lyssnat på radio. Damn serious. Och jag har haft så jävla tråkigt. Kul. Typ... spelat sims och ätit frukost och mellanmål och godis och (inte chips!!) middag och ett styck Smilla och sådär. Spelat sims... jaaa... lyssnat på radio. Spelat spel på mobilen. Typ sådär. HAHA, mitt liv suger. Palla att jag skriver om det också. Har bara väldigt tråkigt. Mammas kompis ska btw göra slut så vi kan inte se film än. Jaaaapp... och på söndag ska jag se hp!!! Coolt. Hmm... ja och nu ser vi någon dubbad serie på svtB. Kul. "Hejdå" säger de. Mamma har problem med att byta kanal. Sms. Ska träffa Jasmine imorgon. Kul! Hmm... nu ska jag ta en macka. HAHA. Sen ska jag äta godis. Kanske inte ska ta macka utan mango istället. Mango är ju gott. Fryst mango då. Fast iofs kan jag äta det när jag vill ha godis en dag vi inte har godis. Eller typ på onsdag eller i helgen (nästa) för då är jag ensam. Fast kanske kan jag äta det ändå. NEJ. Nu äter jag macka. Och sen godis. Shit vad onyttig och ni bryr er inte!

puss

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0