Jag tycker faktiskt sånt här är roligt

Visste du...
att jag vill - vara mindre töntig och mer social
att jag har - färgat mitt hår orange
att min senaste kyss - var för en halv livstid sedan
att jag lyssnar mest på - radio hela tiden såna coola vi är
att jag funderar på - om jag borde bli sånhär vad heter det massör!
att jag pratar – ibland fast oftare på sistone
att jag inte gillar – när min internetconnection went lost
att min första riktiga kyss – riktig?
att jag avskyr när folk snackar - gällt
att kärlek är – något rosa och pulserande
att jag gillar att – duscha
att jag alltid kommer att – ha ärr kvar i mitt hjärta!!!!!!
att jag är hemligt förälskad i – matthew gray gubler :(
att sist jag grät var – typ i förrgår
att min mobiltelefon är – ny
att när jag vaknar på morgonen – är jag awesome
att innan jag går och lägger mig – är jag awesome
att idag har jag – tänkt på norge
att jag just nu tänker på - norge, igen
att i kväll ska jag – se film!!!! CASANOVA!!!! FEMMAN!!!! KLOCKAN NIO!!!!
att i morgon kommer jag – tänka på livet....... typ.....
att jag hoppas - att min mamma inte sitter och antecknar nyheterna
att jag verkligen vill – sälja en klocka som piper en gång i timmen

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0