erhm

Idag är det... söndag. Mamma frågar om hennes magesak ser hemsk ut, för det är ett hål in. Som på ett äpple. Med maskhål. Äckligt. 
Inget bra på TV heller. Så jävla tråkigt. Ska kolla på I used to be fat snart. Verkar... kul. Ska äta godis samtidigt. Vi har mycket godis hemma. 
Ja, just det ja. Midsommar! Torsdagen var liksom för-midsommar, egentligen. Vi var hemma hos Stefans syster som hade en snygg son och sen sköt någon en duva och så skrattade vi väldigt mycket och åt mat. Kul.
Nu börjar programet för övrigt. 
Och så på fredag var det så JÄVLA TRÅKIGT så det kommer jag inte ens skriva om. 
Och sen var jag tvungen att vara social igår också. Fast då började jag må smått illa så jag såg film istället. Och idag har jag spelat Wii och... Sims. Vill på bio förresten. MAMMAAAAAAA.

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0