Hej jag lever!

(härmar josi)

Visste du...
att jag vill - DÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!1 Nej skoja, spela sims just nu...... nörd
att jag har - en katt som älskar flugor. Hon är psyko med flougor i närheten. Typ nu.
att min senaste kyss - var med min arm. HAHAHAHAAHAHHA, skoja.
att jag lyssnar mest på - tjaaaat och gnäll och skrik.
att jag funderar på - om min katt har någon psykisk störning och om det ens är möjligt.
att jag pratar – när jag är bekväm med sällskapet.
att jag inte gillar – skrik. Heheeheheh.
att min första riktiga kyss – oj. Den var dålig tror jag.
att jag avskyr när folk snackar - länge. Slutar lyssna då och då blir det pinsamt. :(
att kärlek är – bra ibland
att jag gillar att – vara med folk jag tycker om. 
att jag alltid kommer att – vara bög innerst inne. :O

att jag är hemligt förälskad i – josi :$ skoja....... gud jag hatar smileys ska sluta använda dem.
att sist jag grät var – hmmmm igår!!
att min mobiltelefon är – i mitt sovrum där jag inte är
att när jag vaknar på morgonen – kastar jag mig ur sängen eller somnar om
att innan jag går och lägger mig – lyckönskar jag nästa dag!!
att idag har jag – ätit två mackor och stått på balkongen
att jag just nu tänker på - min psykokatt samt mina rosa naglar..... ååååh min hjärna!!
att i kväll ska jag – se film
att i morgon kommer jag – se bo kaspers orkester
att jag hoppas - på att det är lite folk där.....
att jag verkligen vill – peta på min mamma


ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0