Josssiii

asså ahhahaha i lördags när jag var på nova (bara handla lite sådär ni vet *blink*) asså iallafall så gick jag där och sen helt plötsligt vare nån försäljare som bara vinkade sig till mig och mitt sällskap (vi kan kalla henne "mamma" *blnk*) asså jaaaaa iallafall så vi gick dit såklart, de typ lockade med lotter och sånt. sen de bara ja vi kan ju kolla din mobil och så, så gav mitt nummer och så, najs, sen de bara jaaa hur gammal är du då? jah bara 14 hahaha ni skulle sett deras miner!!!!! *skratt* de bah i fukin KÖR "14?!??!?!?!?" hhihihihih så sen glodde de skitmycket och "mamma" typ "nu får vi gå..." å sen när vi hade gått hon bah "de glodde ganska mycket" jah bara för att vara snäll "det var säkert på dig gumman" NAJS ;):D

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0