Best buy jag svär

(vi har blivit av med katten!) I love H&M och Paul Simon! (UTROPSTECKENDAGEN!) Nej Nells det är inte därför! Här kommer saker jag ska köpa någon gång!:



JAG VET MAN BARA VAAAA?!?! SEDAN NÄR DRIVER HON MODEBLOGG OCH JAG BAH LUGNA ER SVÄR asså igår var jag bah ute med rahlenfeldt (föredetta krillebooi ;)) och vi bah drack sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket jao!

ok let's go
namn: jossi

HAHAHA du ska gå toppless :o

2011-03-03 á 22:45:14
namn: Nel

Jag förstår inte grejen med repet? :( Snygga skor och byxor iallafall! Sen när blev du sjömansinspirerad?

2011-03-04 á 06:22:53
sida: http://Nellystigborg.devote.se
namn: Nel

HHHAAHAHHAAHHA JA JOSSI DET TÄNKTE JAG OCKSÅ PÅ <3 och inga trosor, fast det är bara... nä

2011-03-04 á 06:33:24

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0