Gårdagen i bilder

Ungefär såhär var gårdagen. Kvällen. Natten.

Först lite mat. Fransk lyxpotatisgratäng från Skåne. Och ben och oxfilé men den fick inte vara med på bild.

Sen var det dags för TP. Jag och Felicia drack te.

Jag och Felicia.

Pappa var hundra procent säker på att han skulle vinna, som vanligt.

Jag och Felicia ledde stort.

Pappa försökte mörka att det gick så bra för oss.

Det gick mindre bra för Benke/pappa. De hade svårt att bestämma vem som var vem.

Sen gick det bättre.

Vi hade ljus tända. Sådär mysigt.

Sen så tog det slut för jag och Felicia vann. Då blev pappa sur på låtsas. Sen tände vi en kinesisk lykta och sov.

ok let's go
namn: n

Bild ett och två är bara uch, de ser skitäckliga ut :( kunde du inte tagit en godare bild? :(

2011-03-05 á 18:44:03

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0