Hej

Jag är lite. Sjuk. Min huvudvärk dödar mg. (Varför sitter jag vid datorn?) Ska kolla min statstik snart. Josi tror att den har höjts. I så fall: TACK. Annars: ... tack. Läser... saker, på internet. Haha, töntigt att jag skrev så. Klart jag läser på internet. Var annars, liksom? Nelly har skaffat blogg.

Jag har hittat ett par snygga shorts. De är snygga. Som jag sa. Jag ska köpa de. Senare. De är mycket snygga. Jag avlider lite för de är snygga. Många andra tycker antagligen de är snygga och det känns lite med risk att se ut som alla andra och frågan är om det är värt det. Mm, kanske. Lyssnar på musik, förresten. Har en underbar skiva. Ska lyssna på den nu. Eh.

Ikväll är det The Mentalist. KÄRLEK.

Omotiverad bild:



ok let's go
namn: Jossi

dä ä ju ja :O

2011-03-02 á 19:44:04

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0