Ojdå

Nelly har klagat. Så jag skriver. Och meddelar att jag inte kommer skriva mer i veckan. Tror jag. Gamleby vet ni. 

Jag skulle egentligen träffat Stella i fredags men gick hem från skolan på grund av sjukdom (förlåt, förlåt, förlåt gånger tusen). Sedan åkte jag till stugan. Otroligt tråkigt och jag fick en fet jävla förkylning på köpet. 
Sedan var det lördag och jag... såg Melodifestivalen. Vi gillar inte Eric Saade. Jag och min blogg alltså. Vi är ett team. Och Smilla var försvunnen i helgen också. Det var jobbigt men hon är tillbaka. (Och kanske gravid!)
Sedan var det söndag och jag gjorde INGENTING AAAAAAALLS. Förutom att sjunga konstiga låtar, spela Sims, simma, spela Sims, äta, spela Sims, äta chips, spela Sims, provköra en bil (det var bara skummt. Varför gjorde vi det?) och spela Sims. Och äta och duscha. 
Och jag är väldigt såhär jätteinsatt i... något. Glömde vad jag skulle skriva. HEJDÅ. Och jag har packat också. Här kommer... bilder!


Första Gamlebyet ever.
Nelly hade BH på sig.
Andra Gamlebyet ever.
Nelly hade BH igen.
Jenny sov och sen tog det slut.

ok let's go
namn: n

Hahaha då måste du ta en bild på mig i bh denna också!

2011-03-13 á 19:43:39

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0