"To serious" eller "JAG HAR FÅTT SAKER!!!"

Ni kan välja rubrik. Väljer ni alternativ ett ser det ut såhär:

Fuck my life men ändå fuck your life eller fuck our lifes. Utropstecken MEN ärlig talat det vore skönt med ett dåligt svar jag är en vampyr jag suger du spyr. Fast så gjorde du det inte och asnajs är det för det skulle gjort hela saken värre.  HALLÅ VÄRLDEN KOLLA OCH SE FÖR FAN. Cp. Det liksom ramlar omkring. Allt. Och så rasar det och FUCK IT.

Väljer ni alternativ två ser det ut såhär:

Idag fick jag saker av min kusin! Yay! Ungefär såhär såg det ut:


Här ligger jag och chillar och ser allmänt tjock ut. HEHE.
Här kommer jag på att den gula saken är mitt på mitt bröst. HEHE.
Här smsar jag. HEHE.
Här visar jag upp två saker jag fått och ni bryr er inte. HEHE.
Här är Britney Spears saken jag fick. LOVE IT.
Här flippade jag ut av lycka!

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0