Igår är idag

Skrivet igår:

Idag har jag varit trött.
För jag vaknade på morgonen och då är man automatiskt trött. Tråkigt.
Idag har jag varit stressad. För jag missade nästan bussen... och tåget. 
Idag har jag vart peppad. För jag skulle gå till skolan och... göra inget särskilt, men ändå, skola! (Typ... för att jag varit hemma dårå)
Idag har jag varit nervös. För jag fick reda på att jag skulle ta en spruta typ om en timme, inte nice. 
Idag har jag varit rädd. För att sprutan var en centimeter ifrån mig och väntade på att stickas in. 
Idag har jag varit stolt. För jag tog the damn spruta!!!
Idag har jag varit besviken. För Josi ville inte gå på föreläsning med mig. 
Idag har jag varit glad. För Josi ändrade sig. 
Idag har jag varit kär. I allt möjligt för det var en sådan dag. 
Idag har jag varit irriterad. För Ludvig petade mig på min onda arm (det vill säga sprutarmen). 
Idag har jag varit trött. Igen. För jag orkade inte ta mig hem egentligen. 
Idag har jag varit osocial. Den lilla tiden någon annan var hemma med mig. Läste. 
Idag har jag varit arg. För att någon inte kom hem. 
Idag har jag varit trött. Ännu en gång. Sedan somnade jag.

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0