Seriös tjej är seriös

Hejs!
Idag har jag varit i skolan och sådär... tråkigt. Tänkte gå hem tidigare men det stuntade jag i, stolt! Jag redovisade faktiskt ett steg också, svenska 25, tror jag fick MVG på det. Skrev om en alkoholist... väldigt sorgligt... tycker sånt är hemskt! Ska faktiskt aldrig, aldrig, dricka i hela mitt liv! Usch för alkohol! 
I alla fall... blir så arg när jag skriver om sånt, liksom, men. Sen hade vi föreläsning och så, jobbade lite med so:n, ja, jag har faktiskt jobbat väldigt mycket idag och bestämt mig för att klara tre steg denna veckan, redan klar med ett! Stolt! 
Vädret är dåligt och så... väldigt tråkigt. Är synd att man inte kan vara ute och sola och sånt, min nya bikini har kommit och så... Blir väl solarium ikväll och sånt, ska bara ta det lugnt med "Pappa och Wilmer", säger inte namnet, hihi. 
Puss!

TÄNK VAD TRÅKIGT OM JAG HADE SKRIVIT SÅ, HAHA.

ok let's go
namn: Anonym

Moget.

Du skriver bättre också, a.

2011-05-02 á 16:10:54
namn: Stella.

Hahahhahah jag bara ''omgggggggggggggggg hon har förändrats så mycket''. Sen bara ''puh''.

2011-05-02 á 20:33:20
sida: http://utanextrakostnad.blogg.se/
namn: anon

Va, hur var det där tråkigt?

2011-05-04 á 09:39:55

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0