wb josi lista

Senaste
Låt du hörde: Alltså typ Popular med Ericgay för den spelades på TV:n (repris forever) 
Film du såg: Hm... HP gick på TV:n igår så det är väl den, men om man ska ta en hel var det Turistas.  
Mat du åt: ... godis hej onyttig.
Kram: dunno Olivia tror jag.
Puss: Smilla forever 
Känslan: Irriterad på min nose som är jobbig.
Resa: Hem från Stefan.
Glädje: Hm, idag väl I guess beror på hur man anser "glädje".
Dröm: Vattnade blommor lollol
Person du träffade: Mamma.
Personen du pratade i telefon med: Hmmmmm... ludvig 
Personen du fick sms av: Josi
Gången du åt 7-eleven korv: tror aldrig jag ätit det 
Gången du var utomhus: typ när jag gick upp till lägenheten
Gången hela din familj åt middag tillsammans: längesen.
Saken du köpte: alltså det var nog i måndags när josi köpte en glass till mig annars minns jag inte

Allmänt
Ska bli skoj: onsdag I guess!!!
Ska inte bli skoj att: onsdag......... nej men att Sverige inte vinner i reprisen heller
Sparar till: systemkamera... har bara gjort det i två år nu!!!
Pålägg som gäller: skinka.
Önskar att jag var bättre på: att vara modig
Dagens dryck: vatten.... mjölk... nej vatten!
Vad saknar du: att ha en fungerande näsa. 
Tre band/artister: Finns många döh, men Hives, Mando och typ Armand Mirpur lyssnar jag mest på.... geek
Vad har du gjort idag: vaknat, mått dåligt emo, läst, ätit, åkt hem, kollat tv
Brukar du svära mycket:  Ja, dålig
Hur tidigt stiger du upp: 06.16
På helgerna: Vet inte men tidigt idag typ halv tio
Vad ska du göra ikväll: se Barnhemmet
Hur många timmar sover du per natt: vet inte men det är way too little för jag har alltid brist på sömn känns det som
Vem är snyggast i världen: kille:  (mmmmm) tjej:  muuuummmsss (oj!!!)
Vad är det för veckodag: sundaaaay
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Minns inte
Favoritplagg i garderoben just nu:  hmmmmmmm vet inte det är väl typ....... MINA SHORTS!!!
Längd: 162 eller något.... 1
Vikt: vet imte
Byter gärna garderob med: mamma ibland :(
Byxa eller kjol: shorts 
Senast utlästa bok: Harry potter och halvblodprinsen lol
Mitt rum kan beskrivas som: kläder och obäddat och lite oorganiserat
Mig själv med tre ord (just nu): sjuk, patetisk, glad
Jag tränar: på att få nobelpris
Jag ville bli när jag var liten: polis tror jag eller något
Favoritfärg: typ beige eller marinblå eller såndär fin grön
Kroppsdelar du är nöjd med: rumpaaaaan och brösten real woman yeah
Något du vill göra med någon du älskar: knulla den. HAHAH, vet inte. beror på hur man älskar den ok

ok let's go
namn: Jossi

fett snygg jagv är alltså....

2011-05-15 á 13:17:05
sida: http://jozsi.blogg.se/

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0