everydat i'm tumblrin'

Sitter och lyssnar på Barda från köket. Detta huset är seriöst skitmysigt. Av någon anledning ligger min mobil i vardagsrummet. Vi åt nyss mat och det var väldigt gott (minus morötter). Najs att vi ska bada bubbelbad imorgon och bada bastu idag (jag ska dock inte det för att jag inte vill, anarchyyy) (slipper barnet då) (fast hon är ju söt). 

Så. Chillar lite nu och sånt där. Pappa och Peter pratar om kök och pengar och sånt, konversationen lyder:
Peter: "Detta måste... nya luckor..."
Pappa: "Luckor hade man kunnat göra hemma. Problemet är lådor och sånt."
Peter: "Mm."
Pappa: "Man hade ju kunnat gå in och göra det själv och så. 
Peter: "Ja, ska man göra något ska man inte småhatta och så, man ska göra allt."
Pappa: "Ja. Luckor och sånt lyfter ju helt."

Tänkte att ni inte bryr er om det så jag tänkte berätta att min tumblr är lite mer oseriös än min blogg så där blir man gladare än här. Check. It. Out. Here -> wat

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0