nu är faktiskt julen här

Idag var vi i en såndär butik som hade allt möjligt, typ julgrejer. Och andra saker. Men julgrejer framför allt! Så jag köpte lite julgrejer. Typ julglas, julpepparkaksburk, juluggla och någon annan julgrej jag inte minns. 

Och så var vi uppe på Globen och ni vet chillade. Sanna (Peters fru) (Peter är den vi bor hos här) ska jobba natt idag så då blir vi ensamma med det jobbiga barnet (oooh neeej jag sa jobbigt barn) (hon är söt och så men väldigt påträngande) (men söt ändå). Alltså, Peter kommer ju också vara hemma så vi blir inte helt ensamma. Jaaajaaaa, ska typ chilla nu ensam med min dator. Sorgligt liv.

ok let's go
namn: Jossi

SA JU ATT DET VAR JOBBIGT DU BA "NE"



Och vadå avfjortiseras? :(



HAHA LOL ANG TRÖJORNA <3

2011-11-04 á 15:11:31
sida: http://jozsi.blogg.se/

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0