Säg hej till Björn!

Så, nu är Kent död. Kent var min förra dator, och ja, ni vet redan att han är död för jag skrev det i förra inlägget, MEN, Kent är död. Rest in Peace, Kent. Det var inte så många som visste att han hette Kent, men han hette Kent. Han var hemlig, Kent. 

Och ut med det nya och in med det gamla. Skoja, tvärtom. Säg istället hej till Björn som är min nya! Björn är likadan som Kent fast en nyare modell (ja, jag gillar dessa datorerna....) och det suger att behöva fixa om allt nytt, men vi kommer vänja oss vid varandra, jag och Björn. 

Björn, för övrigt. Varför detta namn kanske du tänker? (Okej, så jag skriver detta till mig själv för att minnas varför han heter Björn)
Jo, min dator måste vara stark. Kent var inte stark för han dog av lite nudelsoppa (kanske kan det bero på att han fått saft, läsk, diverse mat och lite nudelsoppa innan den avgörande nudelsoppan på sig innan, men alltså, för att vara ärlig, jag har fått allt det på mig OCH DÖR JAG? Nej, men herre Dator varför dör då Kent? Jävla. Fjolla) och det kommer aldrig få chansen att göra/ska Björn inte göra. För Björn är stark. Det hör man liksom på namnet. Björn. Som en björn. Björnar är starka!
(Ok så det kanske är så att en pöjk i mitt favoritband heter Björn men det spelar ingen roll.)
(Björn är ett starkt namn)
(Björn är snygg okejdå)
(Men stark!)
(Min dator behövde ett snyggt namn också för att keep up good work)
(Ingen aning om varför den behövde det men okej)
(Jag gillar bara Björn)
(Det är alldeles för många parenteser här)

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0