bara jag som inte fattar musikvideon till "best thing i never had"?

Det är typ... wtf? De är typ tillsammans och sen inte och sen... GIFTER de sig? Fattar ingenting. Gissa om jag sitter och ser på den nu liksom. Hon är ganska snygg faktiskt. Hon skulle inte vara så slampig i början bara. Eller vänta, gifter hon sig inte med HONOM? Är det en annan? Fattar fortfarande inget. 

I alla fall

Men ew, nu är det Linkin Park som covrar Rolling in the deep? Men fy. 

I alla fall, Gamleby var roligt och sådär. Kallt på kvällarna och varmt på dagarna osv, som det ska vara. 

Så bög han sångaren är. 

Tiden gick faktiskt väldigt snabbt. Lektionerna var för det mesta roliga och jag hade bara en sur dag. Och inga tårar. Jag brukar totally gråta i Gamleby. Men det fanns liksom inte tid för det för alla andra grät istället. Man bara ojdå. 

Orginalet är sååå mycket bättre just sayin'.

Men det var fint. Det var mycket fina människor. 

JAG TROR HAN LÄSER TEXTEN OCH INTE KAN DEN?????

Och... fint, ja. Rökigt.

ok let's go
namn: Louise

HON GIFTER SIG MED EN ANNAN!!!!

fast du vet negrar kan bara dejta negrar och därför ser man ingen skillnad på killarna för negrar måste vara skalliga

2011-10-03 á 15:06:56
sida: http://lovemelikeyoumeanit.blogg.se/

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0