Hej fellöööös

Gissa vem som nyss låg upp och ner i soffan och chillade och sådär? Jag. 
Har ju varit sjuk en lååång tid (cirka en vecka) men nu är jag frisk som en filbunke igen. Förresten, en filbunke? Hur är en filbunke frisk? Varför är en filbunke så frisk? VAD är en filbunke? 

Kollar på två halva män och det är... inte kul. Okej det är lite kul. Ooh, catfight. Okej, inte catfight. 
Så, skolan går bra och sådär. Så. Sjukt. Trist. Har lite ångest inför att jobba men sällskapet är okej. Okej, sällskapet är roligt. Idag sa Jeanette (som bjöd på godis!): "Du och ditt gäng verkar vara som syskon". Aww, thank you Zanetta!!!!!!!!
Lekte någon kändistjej som svarar på frågor i program, där. 

Okejdå, så, något som hänt i livet... Ja... Nya halva männen har börjat! Det är väldigt... skoj. Och nu ligger Charlie med någons mamma. I alla fall, sa jag att livet rullar på? Allt är så kul att jag kvävs. 

(skoja puss på er!)

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0