men denna är också ganska bra

Älskling du vet jag ramlar omkring här utanför och fryser lätt du såg så vacker ut idag när du berättade att det var slut dina ögon glittrade fast din fasad såg ledsen ut och det var januarikallt fastän solen sken och i fönstret på caféet bakom dig stod dina kompisar och viftade men händerna och jag höll inne tårarna och sa ja okej jag förstår precis ja det är du inte jag absolut (jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig!) jag förstår JAG FÖRSTÅR ATT DET ÄR SLUT sedan gick jag snabbt därifrån och gömde mig bakom ett träd och såg dig gå in och krama om en kille och du log och du skrattade och jag grät
och nu har klockan slagit åtta och hela dagen har jag letat och letat och letat och jag vet inte själv om att jag letar efter ett tecken på att äkta kärlek finns och inget lyckligt äckligt sött par har letat sig ut idag och kyssts öppet på torg och gator inget par har värmt sig i varandras jackfickor inget par har delat en latte på pressbyrån och därför gick jag hem till dig och ställde mig nedanför ditt flickrumsfönster som stod på glänt och av ljuden att döma hade du sex och klockan är ett nu och det är den första hela dagen i mitt singelliv och så många gånger jag stått här och längtat efter dig men denna är värst för jag vet att jag aldrig kommer få hålla om dig igen
älskling du vet jag ramlar omkring här utanför och väntar på att du ska öppna din dörr


ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0