Det värsta möjliga har hänt

Hej det är tisdag. Alla hjärtans dag! Jag bryr mig verkligen inte för jag är supersingel och om jag nu inte skulle varit det skulle jag antagligen tyckt om min potentiella partner alla dagar på året.
I alla fall, något hemskt har hänt! Som alla i världen utom nämnda personer vet hatar jag min klass. Alltså, otroligt mycket. Det kanske inte finns UPPENBARA anledningar, men jag har lite sådana ändå. Men, nu har det hänt något. Det är inte så att de slagit mig eller något (DÅ. JÄVLAR) utan jag har liksom... vant mig! I fredags tvingades jag vara med dem (usch och fy och fy igen (tänkte skriva ptvi men jag har min hjärna är övervägande negativ till stavningen)) på bilden. För att förklara närmre för mina underbara läsare: bilden går ut på att vi ska måla en filmaffisch. På en film vi ska hitta på själva. Temat är identitet, etnicitet, sexualitet eller maktrelationer. Väldigt spännande. Det hände mycket på denna bildlektion. För det första var det första jag hörde när jag äntrade rum Bild ett skrik av en av de korta, tjocka killarna i min klass (allvarligt talat, ser ingen skillnad på dem...): "EW! BÖGAR!"
(Jag hatar sånt.)
(Ja, jag övervägde starkt att lämna klassrummet för jag blev så sur.)
Jag stannade (tyvärr fml) på lektionen och satte mig ner med min (nya!) kompis Nina och min (gamla dvs tre veckor) kompis Emelie. Vi gjorde lite sånt man ska göra (och sånt man inte ska göra, som att springa och leta efter papper (jag hatar rum Bild)). Sedan sa Nina:
"Guuuud, jag vill också göra en film med bögar men det gör redan någon?"
(Med det sagt, det var några tjejer som gjorde sådana filmer. Killarna gjorde mer... krigsfilmer. (omg nej det är något fel med dem))
Jag svarade: "Men gör med lesbiska? Ingen gör det?"
Nina sade: "Men då kommer ju alla tro jag är lesbisk?"
Jag svarade: "Och? Du kan ju säga att du inte är det."
Nina sade: "Men de tror ju det ändå."
Jag svarade: "Men du har ju en kille."
Nina sade: "..."
Jag svarade (på punkterna): "Jag hade kunnat göra det men min idé är AWEEESOOOOMEEEEE."
Nina sade: "Vadå, är du lesbisk eller?" (hon skrattade dock vilket gör det ok)
Jag svarade: "Nä, men jag tycker ju ändå det är okej."
Nina sade: "..."
Emelie sade: ":D"

För er som inte orkar läsa och ändå har bläddrat ner hit av någon anledning (och er som har läst också):

(Glee är min valentine) (vi har inget ord för det på svenska) (typ mitt hjärta...) (sjukt skumt) 

Mitt alla hjärtans dag löfte är att sluta använda parenteser så jävla mycket. (Man kan ha löften på alla hjärtans dag, okej.)
(Heter det alla hjärtans dag eller alla hjärtansdag? Det första hoppas jag för jag orkar inte bläddra upp och ändra...)

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0