förresten

Snart är det Melodifestivalen (ja, pepp!) (fast min sambo tillike moder förstör lite av peppen genom att lyssna på Marta and the Muffins (stora på åttiotalet...) fast nu lyssnar vi på John Lennons son. Julien Lennon) och jag ser inte ut såhär (eftersom jag bestämde mig för att redigera alla bilder tog detta inlägg otroligt lång tid att skriva = det hände massa grejer under tiden. Som att jag satt och pratade med nämda moder och hon svarade med oengagerade "mmm" "hmmm" jaa" och helt plötsligt sätter hon på musik igen? Argh):


(igår)
(random dag någon gång. mina ögon var fina. det syns dock inte)

(amandas 18årsdag. notera inte mina ögonbryn (jag hatar ögonbryn) och min skumma min och min bigmamanäsa utan hur FINA mina ÖGON är)

utan såhär, sur, blåögd och rödhårig (igen!) med en dansande mamma framför tv:n och egentligen är jag glad men det klär mig inte utan smink......... sucks

ok let's go
namn: Louise

jag saknar dig, din näsa är den finaste näsan på jorden och du är söt

2012-02-12 á 00:03:00
sida: http://kelso.blogg.se/

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0