p'sssseddd

Idag var jag i skolan. Ingen stor grej i sig (förutom att det är ANDRA. DAGEN. I. MIN. NYA. SKOLA!), men vi hade NO (ingen stor grej i sig) och där har vi biologi = sexualkunskap (ingen stor grej i sig, förutom att jag haft det innan) och under den lektionen hände något hemskt
Min grupp består av ett stycke kille med glasögon (kort, tjock, skrikande) vid namn Christopher. Jag vet inte riktigt hur han stavar sitt namn, men Christopher är den absolut snyggaste stavningen (han förtjänar den inte) och eftersom jag som sagt inte vet kör jag på det tills vidare. Alltså, vi är Christopher, jag, en tjej som vi (jag och Linn, som inte är min ständiga följeslagare utan jag är hennes) umgås med lite - mest för att alla tjejer umgås med varandra - vid namn Carro och en kille som gick på min första skola: Mattias. 
Vi satt först och diskuterade könssjukdomar. Sedan diskuterade vi preventivmedel. Sedan kom vi till den avgörande punkten - skriva ord efter förklaring. Det är den mest onödiga saken skolan någonsin kommit på. För de som läser min blogg och inte vet vad det är (= noll personer) är det som att säga "hälsningsfras" och sen finns det olika alternativ och man väljer (om man har hjärnan) "hej". Väldigt enkelt och trevligt. 
I alla fall, stycke fyra nu, vi körde på lite och gjorde lite fel och sådär, sedan kom vi till fråga/punkt/förklaring till ord: "Person som attraheras av samma kön". Här kommer lite citat:

Chrissy: "STOR bögstämpel på den!"
Moi: "Ursäkta?"
Chrissy: "Den där." (här pekar han på frågan/punkten/förklaringen till ordet)
Moi: "Det är inte ordet bög. Det är homosexuell."
Chrissy: "HAHA, whatever." (ser dock förvirrad ut)

Vi fortsatte och körde på. Sedan kom vi till en annan fråga/punkt/förklaring till ord, denna löd "person som attraheras av det motsatta könet". Citat behövs:

Chrissy: "Det är ju homo!"
Moi: "... dude, det är hetero." (utan dude, men det var ett "dude"-tillfälle egentligen)
Chrissy: "Haha, juste, ja. Man kunde ju lika gärna skriva 'normal', haha."
Moi: (stor fet tystnad)
Chrissy: "Haha."
Moi: "URSÄKTA MIG???????????????????????????????????????? ALLA människor är normala."
Chrissy: "Haha. Eh... ja."

Det blev awkward stämning för honom. Jag hoppas mina kära klasskamrater ej googlar mig (mitt namn är ju dock så otroligt vanligt att det verkar otroligt om de finner min blogg) och läser detta (och ser alla mina inlägg... good damn) för då kommer de förstå exakt hur mentalt störd jag egentligen är. 

Nu ska jag gå och gråta över att jag ångrar mitt skolval, ciao!

ok let's go
namn: Louise

Hej Maxi, jag saknar dig och din skola verkar dum men det blir nog kuligare (NOTERA ATT JAG SKRIVER SOM ETT SÄR) snart och du vet att du får komma tillbaka till ks om du vill och då blir alla jätteglada för nu känns det lite jobbigt men allt kommer bli bra och vi ska äta chokladpudding nästa gång vi ses eller något så får du sova här eller så mm eller sover jag hos dig

kram kompis, puss

2012-01-17 á 21:15:53
sida: http://kelso.blogg.se/
namn: kuken

tror jag sa det



VAR VAD DET JAG SA VA?

2012-01-19 á 20:39:45

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0