that's it

Tror jag håller på att dö. Min hals är helt raspig á la människa som druckit whiskey och rökt cigarr hela sitt liv. (Pinsamt att jag först skrev rökiGt) 
Torsdag idag, marsss. Gillar mars. Gillar egentligen alla månader och inte mars något speciellt, men ändå. Jag har namnsdag i mars. Den 14:e. Mamma tror hon arbetar den dagen... oh nej. Ska i alla fall ha namnsdagsfest. Ska smsa Josi och kolla med det nu. 
(inget bra på tv idag)
Hela veckan har det varit AWESOME människor på Musikguiden så det är väl vad jag spenderat mina kvällar lyssnades på, likaså nu. 
På tal om döden som ligger närma så är min hals helt superkonstig och ibland hostar jag i typ fem minuter i sträck (jobbigt). 
AWESOME människor säger att allt vuxet är tråkigt. WORD. 

Här kommer något (vet inte riktigt vad än eftersom jag ska ge mig in i mitt bildarkiv och kolla):

(tror att jag har skjutit upp att redigera fina bilder på smills och otis för att jag saknar honom)

ok let's go

jag vill berätta:

namn:
kompis?

adress:

sida:

du ville berätta:

ollonborre
RSS 2.0